Thursday, March 3, 2011

cdeh GILAK bapak !! GOD !

1st of all aku nk ckp yg aku cdeh gilak ble bce stu blog nie..
cian gilerr at minah uh.
so sweet. tp laki uh dh xde.
klau korg bce paper harian metro bertarikh mybe dlm 21 or 20 feb 2011
ade kuar cte psey dak skolah meninggal.
time uh mlm. b'lggr ngan kete.
truly... aq nanez ble bce blog uh !
act skunk pon sme sbnr nyew..
gosh !!




hmm.. g satu aku ase cm bangan pon ade sbnr nyew.
tp aku xtaw ar npe aku ikut jew rntk die .
he are sme1 special 4 me.
tp tu dlu.
mse aku fom2. hmmm
cinta pertama ssh nk lpe mmg an??
tp xjgk. ade gak kwn aku dh b'cnta byk kali pn senang je nk lpe.
haha. 
tp seyez ble dh jmpe ngn sme1 yg btol-2 kte syg mg ssh nk lpe.
org yg caring at kte. ble dh putus uh ase cm menyesal gilerr..
tp slh spe sbnr nyew??
ntah laa...
aku pon xtaw nk ckp cmne..
tp die mmg meninggalkna kesan yg mendalam at aku.
pehal uh?
4 god sake !
ily him so much !
tp die nie lain..
altough skunk  nie die dh ade awek len.
die still cntact aku.
aku xtaw ar die nie just melepaskan prasaan ke atau btol-2 seyez?
jgn mengharap la weiii....
tp act , aku dh xde prasaan ngn die.
tp aku rndu die.
klau die blik aku xsbr nk jmpe die.
he is the best men eva...
kliru an???
korg bce entry aku pon nek penin an??
xpe aku phm. haha .
bese la...
aku pn penin ble ingat psey nie.


hope so much die dpt bce entry nie....
seyez...
miss him a lot..
so much....
god ! help me !
just leave me alone !


bising la bdk due ekor nie !
aku ngah syok feeling !
penampo dpt !
yg sorg nie xhbs HOT die ! 
cipanzi pnye bdk !
nme je panda ! kn dh dpt nme bru !




mende la aku mepek nie....
dh laa
mls nk tulez !
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DIAM LA NGOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
HHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTT !!!
DIE SUH LTK SABDU LA PLAK....
adoy .. xphm aku.
aku anta g TR gak kang !
tulunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bwk jarum suntik yg pling besar skali !!!




hot .. <- die yg tulez. sibok jew nk msok dlm entry aku !




ekeeen > panda begak merate rate ! ta malo ker huyy tiru ayad hqu huh ? bhahahahahaahh ! kutu megayap atz pale ! caceng bejalan sekitar pusadd ! howdddddddd !




aku lak > ini baru hot bpk pedas cili api ! hotttttttttt ! panda punggung brasap
! mkin hitam ! bhahahahahaahaah :D



BV'
PANDA is NEYSA

No comments:

Post a Comment