Wednesday, March 9, 2011

hmmm....ketenangan dan kegusaran

huh ! ase cm nk lempang je mamat uh ! tlg la phm ! kadang-kadang kita cari ketenangan tapi sampai melukakan hati orang nak wt pe kn? xde gne ase nyew....


hmmm.... biasalah dalam hidup nie kalu xde dugaan xde gne kn? sabar jela..
aku pon sekarang nie ase cm banyak sanad masalah. huh !
tolong laa.... dengan die xangkat phone. merisaukan orang.
dengan si dia yg masih menunggu diri ini.
si dia yg masih setia.
ntah laaa.


kadang-kadang aku rasa macam aku mempermainkan lelaki.
tapi salah aku ke?
mereka-mereka yang terlampau setia.
padahal, aku tak mampu pilih siapa yang berhak ada di hati aku.
aku layan mereka sebab aku tak nak mereka semua kecewa.
mereka memang baik.
tapi tak salahkan kalau aku nak seseorang yang terbaik untuk diri aku??


mohon Dia tunjukkan sesuatu yang mampu mengorak aku melangkah lebih ke hadapan.
bersama cinta yang hakiki.
cinta seorang lelaki yang mampu membimbing aku ke jalan yang diredhai.
cinta lelaki yang mampu membimbing aku cinta kepada Yang Maha Esa.


BUKAN CINTA MAKSIAT !!!
CINTA YANG DIBELENGGU DENGAN SYAITAN !!
CINTA NAFSU !!!
BUKAN !!!!


mohon bantu diriku.
kukuhkan imanku.
kukuhkan matlamatku.
YA ALLAH.....

No comments:

Post a Comment